19.1.2012

kiire,kiire,kiire


  Aamulla en jaksanut oikeen panostaa, ni pistin jalkaan vaan villahousut ja hiukset kiinni ja sillä sitten mentiin. Lisäilin vaa pari tällästä turhaa kuvaa, kun ei tällä viikolla oikeen oo mitään kerennyt tapahtua. Juossu vaa sitä samaa reittiä kouluun-kotiin-hallille-kotiin. Ja kotonakin on nenä ollu kiinni läksyissä ja kirjoissa kun nyt on tosi paljon kokeita. Tänäänki oon tehny jo osan läksyistä ja kohta pitäs lähteä treeneihin ja sit illalla viel loput läksyistä. Mutta onneks huomenna koittaa perjantai ja viikonloppu jos kerkeis vaikka näkemään kavereitakin. :) Aika meinaa loppua kesken! Pitäis vielä mahuttaa kalenteriin päivä, jolloin mentäisiin helsinkiin,joka sopis sekä mulle että Evelle.
Ja kuten kuvasta näkyy, äiti osti mulle vähä eväitä treeneihin :D



4 kommenttia:

  1. Ihana toi lumikuva ja just kivoi laattoi sul nominationis :))

    Tervetuloo käymään mun blogis ;D
    http://iiiiddaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! :o ♥ Jään lukijaks. :)

    Käy kurkistelee mun blogi: http://onoffopenclose.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. voi kiitos ! :) käyn kurkkaamassa teijän molempien blogit ! :)

    VastaaPoista
  4. Mäkin tykkään sun nominationista ! Haluisin kans omaani jonkun tollasen palan mistä roikkuu joku kiva juttu, niinkun toi sun risti. : >

    VastaaPoista