13.5.2013

It`s a beautiful day

sde wfe weer qwd wdef asd

Parin viime viikkon aikana on ajatukset kulkenut välillä ties missä. Kun päivät viettää tekemättä mitään makaamalla sohvalla ja tv kanavia selaillessa tulee sitä mietittyä kaikenlaisia asioita. Ikkunasta katellut kun luonto puhkeaa hitaasti kukkaan ja kesän merkit näkyy entistä selvemmin. Mä en jaksa enää jäädä miettimään mitään turhia pikku asioita, vaan elää hetkessä ja nauttia jokasesta päivästä. Mä tahdon hymyillä ja näyttää sen kaikille. Mä ootan kesää, vaikka illman kesätöitä päivät tuntuu varmaan tylsiltä oottaa että kaverit pääsee töistä, mutta mä aijon järjestää ittelleni omaa ihanaa aikaa, lukemalla paljon kirjoja, olla mahdollisemman paljon ulkona, hyppimässä sateessa ja ajamalla yamahalla auringon laskuun joka ilta. Tahtoisin vaa lähtee ajamaan mahdollisimman kauas ja olla koko kesän tien päällä. Mä tahdon olla onnellinen.

5 kommenttia: