1.12.2012

christmas lights

lights 044 lights 049 lights 069 lights 060 lights 071

Yksi ilta keskeytin kokeisiin lukemisen ja asensin mun huoneeseen ihanat jouluvalot ja sytytin noi ihanat kynttilät. Noi on pimeessä niin kauniin näköset ja tykkään iltasin vaan istuu pimeessä ja katsella noita. Noista tulee niin hyvä ja rauhallinen olo. Pelkkä näitten kuvien kattominen saa mut hymyilemään, kun noi on niin ihanat. Ja tänään on ensimmäinen päivä joulukuuta! Mä ainakin avasin heti mun kuvakalenterin kun heräsin, kai tekin muistitte? :) Eihän joulukalenteria ookkaan ootettu ku koko vuoden ajan.

2 kommenttia:

  1. Mä olin mummin luona niin vasta tänään sain avattua :( Kiva kun mulla on joku karkki/lelukalenteri mummilta ja sitten Kinder-kalenteri niin sain 6 karkkia ja sormuksen!:D Haha mut ihana blogi sulla, jään lukijaks! Käy kattoo munkin blogi?:)

    http://keepitsimple-ida.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi vitsi oon aina halunnu kinder-kalenterin :D ja kiitos paljon käyn kattomassa sun blogin :):)

      Poista