29.8.2013

29.8.

m 050 2013-08-030 m 059 2013-08-031
2013-08-29 m
Niin ihanaa, kun ei tarvitse tehdä läksyjä, kun on edellisenä päivänä tehnyt jo kaiken. Mulla on selvästi aivan liikaa vapaa-aikaa, koska en ole kahteen viikkoon päässyt treeneihin, kun ajatuksissa pyörii kaikenlaisia asioita ja en pääse niitä pakoon. En, koska eräästä asiasta saan muistuksen joka hetki, nään kuinka asiat vain tippuvat pois, niin kuin kohta puista alkaa lehdet putoamaan. Mua pelottaa, mitä tää syksy tua tullessaan, kun en halua asioiden katoavan tai muuttuvan, mutta samalla mä olen onnellinen ja sen huomaa, koska huonoista asioista huolimatta toi hymy ei meinaa kadota mun huulilta, vaan suupielet kääntyy helposti pienistäkin asioista ylöspäin. Ehkä toi kaikki paha onkin vaan mun pään sisällä ja kaikki onkin hyvin. Toivon ainakin niin ja toivon että asiat lähtisi paranemaan.

2 kommenttia: