27.8.2013

Sunflowers

1287 1087 2013-08-26 1137 1047 1260 1114 1202 1077

Käytiin eilen illalla Roosan ja Marin kanssa katsastamassa paikallinen auringonkukkapelto. Pelleilyksihän se jo tuohon aikaa illasta meni, ainakin minun osalta. Illan saldoksi saatiin muutamat jo hieman hämärässä otetut kuvat, muutamat tämän vuoden viimeisimpiä hyttysen puremia ja mutaiset kengät. Peltoon jätettiin jälkemme tekemällä kulkuväyliä ja repimällä pari kukkasta vain muutaman hassun kuva vuoksi. Halusin myös esitellä uuden(kolme viikkoa vanhan) ilmestyksen vasemmassa kädessäni, mikä tulee näkymään vielä useasti. Tällä hetkellä kärsin pienestä flunssasta ja olen kärsinyt jo yli viikon tekemisen puutteesta, kun treenit eivät vie sitä harvinaista vapaa-aikaa. No ehkä voisin panostaa hieman kouluun, jonka takia ei kameraakaan ole tullut käytettyä, mutta turha varmaan edes uskotella itselleni niin.Nyt kutsuu jo oma sänky ja uudet lempparilakanat, kun eilen tuli liian vähän unta palloon.

ps.Kuvista voi ehkä eniten kiittää kuvissa näkyvää brunettia, mutta kuvauskalusto oli minun ja Marin käsien takana. Ja pahoittelen Roosa, että tein tämän ennen sinua, olet ihana!

3 kommenttia:

  1. Heeei kerro tosta tatuoinnista lisää :3 ! Haluiaisin tietää onko tuolla kuvalla tarkoitusta tai tarinaa ? Miksi päädyit juuri tuohon kuvaan ?:) harkitsitko jotain muuta kuvaa vai tiesitkö heti että haluat sulan ? Toi on kyllä ihan älyttömän upee tatuointi ja oon nii kateelline!:D Oliks sun vanhemmat heti suostuvaisia tatuoinnin ottamiseen ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mun vanhemmat ei aluks tykännyt ajatuksesta niin paljoa, mutta ei ne sitä kieltänytkään. Äiti antoi lopulta luvan mun sairastumisen jälkeen. Ensin mietin unisiepparia, mutta kun selailin erilaisia tatuointeja netissä, tajusin että sulka tohon mun käteen tulee! Riikinkukot on niin kauniita ja sulatkin niin upeita, varsinkin kun näyttää että keskellä olisi silmä. Mä kerroin sitten tatuoijalle minkälaisen haluan ja näytin muutamaa ispiskuvaa niin sen pohjalta piirsi tuon sulan joka nyt näkyy tossa kädessä:)Kun menin tatuointia ottamaan ei sillä ollut oikein tarinaa tai tarkoitusta, mutta jälkeenpäin kylla huomaan sen kertovan lähinnä kaikista vastoinkäymisistä ja niistä selviytymistä, mitä tässä on nyt reilun vuoden sisällä tapahtunut. Mukaan lukien sairastuminen ja kesällä tapahtunut kolari. Toi sulka kuvastaa kaikkea sitä ja sen lisäksi sitä miten olen henkisesti kaiken sen takia muuttunut :)

      Poista
  2. Haha ei se mitään kun oot itsekin niin ihana <3

    VastaaPoista